środa, 23 marca 2016

Zoella w siwych włosach (bonus)

Wpadłam na pomysł, aby co jakiś czas robić pewnego rodzaju "przerywniki" od Maff poprzez wrzucanie zrzutów ekranów ze snapów innych znanych blogerek. Nie tylko tych z Polski.


Ostatnio opublikowałam post, w którym zamieściłam link - "MAFFkijaż". Znajduje się w nim zapowiedz makijażowego filmiku z Maff w roli głownej u Magdaleny Pieczonki.

Julia Kuczyńska ma na sobie m.in perukę z siwymi włosami. Dzisiaj rano przeglądając snapa Zoe Sugg zauważyłam, że ona także eksperymentuje z fryzurą. (Postać jest znana pod pseudonimem Zoella, którą wydaje mi się, że większość z czytających tego bloga kojarzy, bo jest jedną z najpopularniejszych vlogerek na świecie z zakresu Lifestyle & Beauty. Ma ponad 10 milionów subskrypcji na jej kanale Youtube.. ale podam niżej linki do jej kanałów w social media).

Oto link do jej Instagrama + kanału na Youtube







Snapchat Zoe Sugg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz